AJUDA’NS A FER REALITAT EL SINDICAT DE LLOGATERS I LLOGATERES!

La situació s’ha tornat insostenible. La ciutat de Barcelona i la seva àrea metropolitana pateixen una nova bombolla immobiliària, aquesta vegada associada als habitatges de lloguer, que expulsa les veïnes dels seus barris. Aquesta situació ens empeny a pensar col·lectivament de forma immediata per a poder parar aquest espiral. No podem esperar més, després de mesos de treball en silenci et demanem un cop de mà, que t’uneixis a nosaltres i afrontem els enormes reptes que ens hem marcat amb adversaris que compten amb molts recursos i contra els que només podrem lluitar juntes.

Hem decidit iniciar una campanya de micromecenatge per tal de finançar el primer any de funcionament del Sindicat.

Entra ara i participa del projecte!

Per uns lloguers justos, col·labora! Per uns lloguers justos, uneix-te al Sindicat de Llogaters i Llogateres!

photo_2017-05-12_18-38-21

2 pensaments sobre “AJUDA’NS A FER REALITAT EL SINDICAT DE LLOGATERS I LLOGATERES!”

1. Ante todo quierod aros las gracias por defendernos de esta injusticia social y humana.Yo tengo 68 años,Estoy de alquiler con contracto de 5 años.nunca he dejado de pagar,a pesar de cobrar de pencion 805 euros y pago 490.de alquiler.y somos dos personas.con este ingreso.¿Y me agustio pensando que haran al termino de mi contracto,el cual termina este procimo mes de septiembre? Quisiera saber si ya se puede unoa asociar a vosotros y que cuota se pagaria,Animos nuestra lucha es justa.un Saludo.Jose m,largo.

1. Hola Jose Manuel, muchas gracias por ponerte en contacto y compartir tu situación como inquilino, con la que nos identificamos. Respecto a tu pregunta, sí, ya es posible asociarse al Sindicato. La Cuota de Afiliación Básica es de 30 euros al año. También hay Cuota reducida, de 15 euros al año, para personas en paro, pensionistas, estudiantes o con ingresos iguales o inferiores al SMI. Ahora mismo las afiliaciones se hacen a través de una plataforma que permitirá financiar el proyecto: https://www.goteo.org/project/sindicat-de-llogaters-i-llogateres Ánimos y seguimos en contacto, un saludo!