Actualització de les dades d’afiliació

Aquest formulari és únicament per aquelles persones que us veu afiliar al Sindicat de Llogateres fa un any a través de la campanya de crowfunding de Goteo.org. En aquell moment no es van demanar dades com ara el DNI, el telèfon o el número de compte. Enviant aquestes dades a través d’aquest formulari seguiràs afiliada i a partir d’ara se’t podrà cobrar la quota a través de domiciliació. Recorda que són 30 euros a l’any i que es passarà el rebut al juliol, quan es va acabar el Goteo. Si tens qualsevol dubte contacta’ns directament a sindicatdellogateres@gmail.com.

En compliment de la Llei Orgànica 15/1999 de 13 de desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal i el seu Reglament L’ASSOCIACIÓ DEL SINDICAT DE LLOGATERS I LLOGATERES, inscrit a l’Agència Espanyola de Protecció de Dades, li informa que vostè consent que les seves dades passin a formar part d'un fitxer titularitat de l’Associació i del que la seva finalitat és gestionar la seva afiliació. Així mateix, consent expressament que les seves dades siguin utilitzades per remetre-li informació sobre les nostres activitats, novetats i serveis per qualsevol mitjà, inclòs sms o correu electrònic. Les seves dades únicament es conservaran en tant mantingui la relació d’ afiliació.
Igualment li informem que les seves dades seran comunicades a l'Agència Tributària per al correcte compliment de les obligacions legals i a les Entitats Bancàries corresponents.
Vostè garanteix que les dades aportades són veritables, exactes, complets i actualitzats, sent responsable de qualsevol dany o perjudici, directe o indirecte, que pogués ocasionar-se com a conseqüència de l'incompliment de tal obligació.
Podrà exercitar els seus drets d'accés, recticació de les dades inexactes o , si escau, sol·licitar la seva supressió quan, entre altres motius, les seves dades no siguin necessaris per a les finalitats que van ser recollits, cancel·lació i/o oposició així com en determinades circumstàncies, sol·licitar la limitació del tractament de les seves dades, Per tal fi podra remetre un escrit amb la referencia “Protecció de Dades”, juntament amb la fotocòpia del seu DNI a la següent adreça: C/ Caps Nº 43, baixos, Barcelona 08010 o via correu electrònic a sindicatdellogateres@gmail.com