Assemblea d’Afiliats i Afiliades – Darreres informacions

Primera Assembla del Sindicat 4-N

Ja ho haviem anunciat en posts anteriors. El 4 de novembre celebrarem la primera assemblea d’afiliats i afiliades del Sindicat de Llogateres.

Serà una oportunitat per trobar-nos i parlar, entre altres coses, de les primeres campanyes del Sindicat, com ens organitzem i com creem espais de participació per tothom que s’acosti al sindicat.

Finalment l’Assemblea se celebrarà al Centre Cívic La Sedeta, al carrer Sicília 321 de Barcelona, de 10.00 h a 13.20 h amb el següent Ordre del dia:

• 10.00 h: Acreditacions i recompenses (participants del Goteo).
  • 10.30 h: Benvinguda.
  • 10.45 h: Com funciona el Sindicat? Pressupost, serveis, organització interna i territorial.
  • 11.00 h: Proposta de nova campanya.
  • 11.20 h: Ens organitzem: Debat, participació i organització entorn de la Campanya.
  • 12.30 h: Retorn del debat i torn obert d’intervencions.
  • 13.20 h: Tancament.

Habilitarem un espai infantil per tal que pugueu portar als més petits.

Si vols participar i encara no estas afiliada, ho pots fer aquí.