Campanya retirada i cancel·lació de comptes

La vaga de lloguers de les promocions de la Caixa ha obert el debat sobre el model d’HPO (Habitatge de Protecció Oficial) d’aquest país. Molta gent no sabia que la protecció de l’HPO caduca al cap d’un temps i se’n pot fer negoci. La vaga ha generat tanta solidaritat com indignació ha generat la política especulativa de La Caixa.

Un grup de gent solidària amb la vaga, clientes de La Caixa, ens han fet arribar aquesta campanya que reproduïm aquí. Tothom que tingui domiciliada la nòmina o tingui algun compte corrent a La Caixa la pot fer.

És una forma de protesta fent valer el nostre poder com a consumidors. Es tracta d’avisar a La Caixa, que si no s’asseu a negociar amb els vaguistes, cancel·larem els nostres comptes o desdomiciliarem les nostres nòmines que tinguem a La Caixa.

La forma és ben senzilla. Copia la carta que reproduïm més avall i modifica-la amb les teves dades. Entrega-la en paper a la teva oficina de La Caixa més propera. Demana que te la segellin perquè tinguis constància que l’has entregat.

Si vols, pots publicar una foto a les xarxes teva davant de l’oficina de La Caixa amb l’escrit a la mà.

Descarrega’t aquí la carta per poder-la editar