El fons voltor Azora s’enfronta a centenars de llogateres a Badalona i Madrid

Azora és el primer fons voltor que s’enfronta a centenars de famílies organitzades a Badalona i Madrid. Aquestes famílies han sortit al carrer en bloc.

De Badalona a Torrejón d’Ardoz, les llogateres i els llogaters han decidit plantar cara a les pujades abusives d’aquest fons voltor, que ha estat gestionat, entre uns altres, pel fill d’Aznar.

Les veïnes de Badalona van anar a l’Ajuntament per aconseguir que els polítics pressionessin a aquest fons voltor. Érem centenars. El missatge era clar: no admetrem pujades de fins al 90%.

A Torrejón d’Ardoz també han sortit avui al carrer. Més de 300 habitatges protegits han passat a les mans de Azora que pretén pujar els lloguers. No s’ho poden creure. Habitatges protegits, pagats entre tots els contribuents, estan sent utilitzats per fons voltors per extorsionar encara més a les persones que viuen de lloguer.

Azora gestiona més de 13.000 habitatges de lloguer a tot l’Estat a través de quatre Socimis. Ergo, pretén especular amb la casa de 13.000 famílies. No els hi ho permetrem!

En aquesta notícia es poden veure els seus tripijocs de Azora: una de les seves Socimis no complia amb els criteris legals per cotitzar a la borsa. El regulador borsari ha exclòs a la Socimi d’Azora per ser un instrument purament especulatiu.

Exigim a Azora una negociació col·lectiva per arribar a un acord amistós i renovar els contractes de lloguer de les centenars de famílies organitzades pels Sindicats de Llogateres de Barcelona i Madrid a un preu just.

Fem una crida a totes les famílies que viuen en pisos de Azora:

• Si rebeu un burofax amb una pujada abusiva del lloguer, no us espanteu.
  • Organitzeu-vos amb el Sindicat d’Habitatge del vostre barri o ciutat.
  • Juntes sempre guanyem.

El dret a l’habitatge està per sobre del privilegi de poder especular i enriquir-se a costa de la vida de les de persones.

Fons voltors i especuladors: som milers i #EnsQuedem

#EnsQuedem
#TodasVsAzora