El referèndum a Berlín, la clau per l’organització llogatera

El passat 28 d’octubre el Sindicat de Llogateres va organitzar una xerrada sobre el referèndum a Berlín amb la intervenció de Jonathan Welker, militant del moviment Deustche Wohnen&Co enteignen! (Expropiació e Deutsche Wohnen&Co!). El company va explicar l’experiència organitzativa que va suposar per la societat berlinesa el procés de gairebé cinc anys. L’organització de comitès de barri a través de l’articulació de llogateres de finques de propietat vertical va ser l’estratègia clau, que no només va servir per guanyar i organitzar la campanya del referèndum, sinó que va multiplicar el nombre de veïnes i militants actualment implicades al moviment en defensa del dret a l’habitatge.

A continuació us compartim el vídeo de la xerrada i una entrevista realitzada pel company Óscar Blanco, emesa a ràdio Barberà del Vallès.

Xerrada sobre el referèndum a Berlín:

Entrevista a Jonathan Welker (Deustche Wohnen&Co enteignen!):