« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Assemblea d’Inquilines

Juny 5 a 18:00 - 21:00

assemblea inquilines

Davant l’apujada abusiva de lloguers neix aquest espai per dur a terme estratègies col·lectives per lluitar contra aquesta problemàtica

Si podem anar a treballar i a consumir hem de poder tenir un espai per organitzar-nos pel dret a l’habitatge. Aquest divendres tornem a fer assemblea presencial!
Es farà a Plaça catalunya precisament per reivindicar l’espai públic, a més d’evitar aglomeració en espais tancats. Es prendran totes les mesures de seguretat necessàries, però és important perdre la por i tornar a sortir al carrer. Qui no pugui despleçar-se fins a la plaça Catalunya habilitarem una solució virtual perquè no es quedi sense poder plantejar els seus dubtes

Si no pots venir presencialment:

Envia un mail a — sindicatdellogateres@gmail.com

Mostra els detalls

Data: