« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Assemblea d’inquilines

octubre 23 a 18:00 - 20:00

Assemb

Davant l’apujada abusiva de lloguers neix aquest espai per dur a terme estratègies col·lectives per lluitar contra aquesta problemàtica

Es farà a l’espai peatonal del mercat de sant Antoni per evitar aglomeració en espais tancats. Es prendran totes les mesures de seguretat necessàries, però és important perdre la por i sortir al carrer.

Mostra els detalls

Data:
octubre 23
Hora:
Categoria d'Esdeveniment:

Organitzador

Sindicat de Llogateres
sindicat@sindicatdellogateres.org
Web:

Recinte

Mercat de Sant Antoni (Tamarit entre Urgell i Borrell)
Tamarit 167