« All Esdeveniments

• Aquest event ja ha passat.

Assemblea Oberta ENS QUEDEM Gràcia

abril 18 @ 19:00 - 20:30

Vine i participa a l’assemblea #ENSQUEDEM que organitzen l’Oficina d’Habitatge Popular de Gràcia i el Sindicat de Llogateres, amb el suport de Gràcia cap a on vas, Moviment Popular de Gràcia i l’Associació Veïnal de Gràcia. En aquest espai de suport mutu campartim experiències i debatim estratègies per fer front a la propietat i als especuladors que ens volen fer fora del barri.

Detalls

Data: