« All Esdeveniments

• Aquest event ja ha passat.

“En alquiler” teatre contra els lloguers abusius

juny 9 @ 20:00 - 22:00

En alquiler

Dissabte 9 de juny: Lleialtat Santsenca – Funció en benefici a la campanya #EnsQuedem del Sindicat de Llogaters.
La meitat de la taquilla anirà per la caixa de resistència de la campanya “Ens Quedem”.

Producció Porta4

Drama. Castellà. 60 minuts. Recomanada a partir de 13 anys.

#enalquilerteatro

Preu: 12 € – Amb reserva i afiliats al Sindicat de llogaters: 10 €

Sinopsi

Dues dones amb un mateix nom, Victoria, d’una mateixa família però de diferent temps i país, s’enfronten a un mateix problema: la pujada del lloguer dels seus habitatges i la impossibilitat de fer front a la despesa. D’aquesta manera, es troben fora de la llei perquè es neguen a quedar fora de casa seva. Ambdues busquen la millor manera de conservar un sostre que s’enfonsa, tant física com metafòricament. Però ambdues formes són diferents i tindran un diferent final. Aquesta obra pretén posar de manifest la importància del teixit social del barri i del desig, de vegades explícit de vegades latent, d’algunes entitats privades i públiques d’acabar amb ell.
En alquiler, interpretada per Verónica Pallini i escrita per Mikel Fernandino, s’ambienta en la vaga d’inquilins de 1907 a Buenos Aires i en l’actual gentrificació dels barris de qualsevol ciutat moderna.

Fitxa tècnica i  artística

Idea original: Veronica Pallini i Mikel Fernandino