« All Esdeveniments

• Aquest event ja ha passat.

Les llogateres de Girona comencem a organitzar-nos

novembre 10 @ 11:00 - 15:00

La lluita llogatera s’estén arreu! El proper dissabte 10 de novembre es celebrarà un acte per generar un espai de debat entorn l’habitatge i els lloguers a Girona. L’acte ha estat impulsat pel Grup Promotor per un Sindicat de Llogateres a Girona i comptarà amb la participació de diverses plataformes i entitats de la ciutat com la plataforma +Barri -Pisos Turístics, la PAH Gironès i el Sindicat de Llogaters de Barcelona.

L’acte es celebrarà a la Plaça de l’Assumpció a partir de les 11h i s’estructurarà en 3 parts. La primera, una anàlisi de la situació del lloguer a la ciutat i Catalunya. Una segona part que consistirà en una guia legal de defensa llogatera a càrrec d’una advocada. Finalment, es tancarà l’acte amb una assemblea de casos perquè tots els participants puguin expressar els seus dubtes i encetar la lluita llogatera a la ciutat amb la creació d’un Sindicat de Llogateres a Girona.

Us animem a contactar i participar amb el grup promotor. Podeu escriure’ls a llogateresgirona@gmail.com, per Twitter (@llogateres_gi), Facebook /Llogateresdegirona i Instagram @llogateres_gi

Detalls

Data: