Finançament

Les fonts de finançament venen sobretot de l’afiliació, la quota anual de 50€ per persona (18€ per persona per a qui manifesti situacions de precarietat) i de 100€ per col·lectiu. De la quota es destinarà un 25% per a la Caixa de resistència. Tanmateix, també, explorarem altres fonts de finançament per qüestions conjunturals – com la caixa de resistència de la campanya Ens Quedem – o de subvencions per elaborar investigacions o enquestes que ens serveixin per contrarestar el discurs hegemònic de la propietat privada. Alhora, per cohesionar i cuidar el sentiment de pertinença al sindicat aprofitarem la realització d’un parell d’activitat anuals: a) dinar d’afiliades, b) xerrada-debat-balanç de l’activitat del sindicat i concert posterior, per recaptar fons.

Fonts de finançament:

• Quotes afiliació. Serà la font de finançament principal. D’on treurem els recursos per les despeses estructurals del Sindicat, com per exemple les alliberades i les assessories individuals.L’objectiu que ens marquem és que hi hagi una mitjana de 100 noves afiliacions al mes. Per complir amb aquest objectiu, així com per augmentar també el nombre de militants actives al Sindicat, establim com a tasca prioritària l’elaboració d’una campanya afiliació amb material específic.

• Autogestió de la Caixa de resistència. Les afiliacions de blocs, afiliacions de col·lectius i activitats puntuals per recollir diners seran destinades a la caixa de resistència.
  • Subvencions. No rebrem subvencions per despeses estructurals del sindicat, però en determinades ocasions ens presentarem a concursos públics per projectes o estudis concrets. Alhora, signarem un conveni per la cessió d’un local amb l’Ajuntament de Barcelona.
  • Donacions. Hi ha persones o col·lectius que no s’afilien al sindicat, però que fan donacions puntuals.

Despeses: