pagina-prova-afiliacio

Formulari d'afiliació. Apunta les teves dades en cada camp i envia.

Explica'm una mica més... de què serveix afiliar-se? ---> Motius per afiliar-se

Els camps amb * són obligatoris

Condicions del lloguer. Són preguntes opcionals però ens ajuden molt a fer un diagnosi de la situació de l'afiliació.

Tria la quota anual que s'ajusta a la teva situació. La quota ordinaria és de 50 € anuals. Si pots pagar més marca la quota solidària. Pots marcar la quota social si tens baixos ingressos.

La quota solidària és de mínim 10 euros mensuals. Pots decidir pagar-los de cop anualment (120 €) o bé mensualment.
Freqüència anual. Es cobrarà d'un sol cop.Freqüència mensual. Es cobrarà mes a mes.

Indica la quantitat que vols pagar. El mínim són 120 € anuals. Si vols pots introduir una quantitat superior.

Indica la quantitat que vols pagar. El mínim són 10 € mensuals. i vols pots introduir una quantitat superior.

L’Associació Sindicat de Llogaters i Llogateres és el Responsable del tractament de les dades personals de l’usuari i l’informa que aquestes dades seran tractades de conformitat amb el que es disposa tant en la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals com en el Reglament (UE) 2016/679 de 27 d’abril de 2016 (GDPR) relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, per la qual cosa se li facilita la següent informació del tractament.

Llegir més >>

patata