Participa!

Ens organitzem a través quatre comissions de treball.
Les comissions es solen reunir cada setmana o cada quinze dies. Tenim debats polítics sobre el que es necessita a cada moment i repartim les tasques.

Continguts

S’encarrega de l’elaboració de contingut i argumentari del Sindicat, de campanyes i proposta política; assistència a xerrades i col·loquis, assistència a reunions amb altres organitzacions socials/polítiques; acompanyament del portaveus i elaboració d’informes.

Acció Sindical

S’encarrega de la rebuda de conflictes de persones llogateres amb la propietat, de l’acompanyament de les negociacions entre elles, de l’organització de les assemblees de llogateres. També, de l’atenció a persones llogateres amb necessitat d’assessorament jurídic o tècnic; coordinació de grups i professionals que ens ajuden en l’assessorament jurídic i tècnic; gestió de la base de dades de les persones amb problemàtiques ateses o per atendre.

Comunicació

S’encarrega de la gestió de xarxes, gestió del contacte amb la premsa i agenda dels portaveus, gestió de la web, estructura digital, gestió del correu electrònic i estratègia de comunicació.

Organització i Extensió

S’encarrega de les finances (quotes, tresoreria, etc); de la gestió de la base de dades dels afiliats i les afiliades i derivació a altres comissions; convocatòria i organització de les assemblees i de l’execució i organització de mobilitzacions, accions i actes propis del Sindicat, així com de vetllar pel funcionament de l’estructura participativa. També s’encarrega de la coordinació i contacte amb altres entitats de barri de Barcelona; coordinació i contacte amb altres entitats de la resta del territori (resta de Catalunya i Espanya); coordinació i contacte amb altres entitats de la resta del món; coordinació i contacte amb organitzacions polítiques; benvinguda (recollida de dades i noves incorporacions).

Assemblea d’inquilines

Davant l’apujada abusiva de lloguers neix aquesta campanya per dur a terme estratègies col·lectives per lluitar contra aquesta problemàtica. L’assembla d’afectades es reuneix cada 15 dies. Consulta calendari i horaris aquí.

sindicat llogaters sindicato inquilinos barcelona