Regal de Nadal!

Aquest nadal regala a algú que estimes un any d’afiliació al Sindicat de Llogaters. Regala lloguers justos!

Si ja estàs afiliada al Sindicat, si has tingut algún conflicte amb el teu propietari ja saps que el Sindicat pot ser molt útil! Comparteix-ho amb el teu entorn i regala’ls-hi una afiliació durant un any.
Com fer-ho? Segueix aquest tres senzills passos:

Imprimeix el retallable

Els drets i el suport mutu és quelcom ben tangible, però no es poden embolicar per regal!

A la persona que li regalis l’afiliació li hauràs d’explicar en què consisteix l’afiliació al Sindicat, però a més pot imprimir el següent retallable que representa un bloc en lluita.

A la mateixa figura ja li explica que això és un val per una afiliació anual al Sindicat de Llogateres.

PDF imprimible:

Si la persona a qui li regales no coneix el Sindicat ni sap perquè li pot servir, pots imprimir-li també aquesta breu llista de motius per afiliar-se que explica què fa el Sindicat — [PDF]

Fes el pagament

La quota anual bàsica és de 50€ a l’any. Amb aquest regal li pagaràs un any d’afiliació amb tots els drets que suposa. Si el següent any la persona destinatària vol renovar o no ja serà la seva decisió. Per fer el pagament hauràs de fer una transferència al número de compte del Sindicat de LLogaters.

Núm de cc del SLL:
ES90 3025 0011 7814 0008 8003 (Caixa d’Enginyers)

IMPORTANT!!! Al concepte de la transferència has de posar: “Regal Afiliació + el nom de la persona a qui li regales“. Si no ho fas, no podrem saber per a quina quota és el pagament.

Omple el formulari

Omple les dades de la persona a qui li fas el regal (el regalat).

I també les teves dades (el regalador). Així podrem comprobar que la transferència ha estat feta.

Som conscients que no sabràs totes les dades de la persona a qui li regales, per això només et demanem el nom i cognoms i com contactar amb ell o ella. A mitjans de gener ja ens hi posarem en contacte per demanar-li les dades que falten.

Dades del regalat

Introdueix les dades de la persona a qui li fas el regal

Dades del regalador

Introdueix les teves dades