Regal de Nadal!

El millor regal per a qui viu de lloguer? L’afiliació al Sindicat

Aquest Nadal regala un any d’afiliació al Sindicat de Llogateres a la gent que estimes. Regala la tranquil·litat de saber que estem vetllant pels seus drets. Regala la garantia que cap especulador li traurà el són.

Gràcies al Sindicat milers de persones gaudeixen de lloguers cada cop més dignes:

• Regulació de lloguers i prohibició de pujades respecte al contracte anterior
  • Contractes de lloguer més estables: de 5 o 7 anys en comptes de 3
  • Recuperació de la fiança sense mals de cap
  • Fi del pagament d’honoraris a les immobiliàries quan la propietat és una empresa
  • Lleis per ampliar el parc d’habitatge públic i assequible
  • Lluita contra la turistificació dels nostres barris

Regala l’afiliació al Sindicat durant un any a qui més estimes.

Com fer-ho? Segueix aquest tres senzills passos:

Imprimeix el retallable

L’afiliació al Sindicat no es pot embolicar per regal, però t’oferim un retallable de paper que representa una comunitat de veïnes que defensa l’habitatge.

A la persona que li regalis l’afiliació li hauràs d’explicar en què consisteix l’afiliació al Sindicat, però a més pot imprimir el següent retallable que representa un bloc en lluita.

A la mateixa figura ja li explica que això és un val per una afiliació anual al Sindicat de Llogateres.

PDF imprimible:

Fes el pagament

La quota anual bàsica és de 50€ a l’any. Amb aquest regal li pagaràs un any d’afiliació amb tots els drets que suposa. Si el següent any la persona destinatària vol renovar o no ja serà la seva decisió. Per fer el pagament hauràs de fer una transferència al número de compte del Sindicat de LLogaters.

Núm de cc del SLL:
ES90 3025 0011 7814 0008 8003 (Caixa d’Enginyers)

IMPORTANT!!! Al concepte de la transferència has de posar: “Regal Afiliació + el nom de la persona a qui li regales“. Si no ho fas, no podrem saber per a quina quota és el pagament.

Omple el formulari

Omple les dades de la persona a qui li fas el regal (el regalat).

I també les teves dades (el regalador). Així podrem comprobar que la transferència ha estat feta.

Som conscients que no sabràs totes les dades de la persona a qui li regales, per això només et demanem el nom i cognoms i com contactar amb ell o ella. A mitjans de gener ja ens hi posarem en contacte per demanar-li les dades que falten.

Dades del regalat

Introdueix les dades de la persona a qui li fas el regal

Dades del regalador

Introdueix les teves dades