Renovació afiliació del Goteo

Vas participar al Crowdfunding del Sindicat de Llogateres ara fa un any? Et volem comunicar una qüestió important: tornem a necessitar el teu suport i que segueixis afiliat/da al sindicat.
“Com? Però si el Crowdfunding ja incloïa l’afiliació!” I així ha estat durant aquest any, però no incloïa domiciliació. Per poder seguir afiliat/da necessitem que proporcionis al sindicat les teves dades.
Només són 2 minuts! Entra al següent enllaç del web del Sindicat:
Per què és important? Afiliar-se és clau no només per poder accedir al suport legal i tècnic sinó per fer pinya com a llogateres i fer que el sindicat sigui independent. Ja estem aconseguint algunes victòries concretes, aconseguint que alguns llogaters i llogateres els renovin el contracte pagant un lloguer just. Com més serem, més força tindrem!

Si tens problemes per pagar la quota ara mateix, no et preocupis. Envia’ns un correu i ens ho expliques, però omple igualment el formulari.