El Sindicat de Llogateres de Rubí aconsegueix un lloguer just per a 14 famílies

Fa un any 14 famílies de Rubí esperaven la renovació del lloguer amb pujades d’entre el 40 i el 100%. No obstant, l’acord assolit pel Sindicat de Llogateres de Rubí ha aconseguit lloguers justos, amb pujades d’entre el 0% al 11%, i contractes de 7 anys.

Medasil, un gegant entre els fons voltors, ha hagut de frenar les seves ambicions de negoci especulatiu i rendir-se davant la dignitat i la justícia. 3 finques del barri de Sant Jordi Parc de Rubí construïdes en 2008, habitatges de protecció oficial (HPO), van acabar en mans de Medasil, que pretenia pujar el lloguer fins a un 100%, juntament amb contractes de 3 anys.

Però tot això ja només és un mal record, gràcies a la força col·lectiva de les famílies afectades. Des de fa un any, les famílies es van organitzar amb el Sindicat de Llogateres de Rubí: van decidir no acceptar la proposta abusiva de Medasil, es van organitzar col·lectivament i van negociar per aconseguir un lloguer just. Les famílies, al costat del Sindicat, es poden sentir molt orgulloses perquè és una gran VICTÒRIA!

Les 14 famílies de Rubí han demostrat que contra els especuladors només hi ha una resposta per garantir un lloguer just: l’organització llogatera.

És una càrrega d’energia positiva i d’ànim per continuar organitzant-se i no deixar de resistir. Comparteix aquest cas per a què arribi a totes aquelles famílies que estan en la mateixa lluita. Que ho sàpiguen: no esteu soles!